
AUDIT NÁKUPU
Ve strojírenství představuje nákup 30-50% obratů podniku. Funkce nákupu v podniku je často spojována s funkcemi celkového řízení podniku, což posiluje její možnost stát se zdrojem zisku.
-
vynaložením 20% úsilí dosáhněte 80% celkového výsledku
-
správné určení strategických cílů v oblasti nákupu
-
vytvoření plánu, který zohlední priority podniku
CÍLE NÁKUPU:
-
Zajištění dodávky v požadované kvalitě za nejnižší možnou cenu právě ve chvíli, kdy je potřeba ve výrobním procesu.
-
Analýzou průběhu nákupního procesu odhalíme nedostatky a následně připravíme návrhy na jejich odstranění.
HODNOCENÍ DODAVATELŮ:
-
Předpokladem efektivního nákupu je dobrá znalost dodavatele, jeho slabin, předností, problémů či chyb, kterých se dopouští.
-
Společným určením správných kritérií pro hodnocení dodavatele docílíme kvality a spolehlivosti dodávek za ty nejlepší ceny.
ZHODNOCENÍ NÁKUPU:
-
Výsledek auditu odhalí vaše silné a slabé stránky.
-
Využitím těchto poznatků můžete zdokonalit nákupní proces vaší firmy, což povede k podstatnému zvýšení zisků.