top of page

V roce 2012 se SETRA GEAR a.s. stala oficiálním zástupcem ZTS Sabinov a.s. pro Českou republiku. Zajišťujeme prodej nových převodovek a náhradních dílů z kompletního výrobního programu ZTS Sabinov a.s. Na všechny dodávané převodovky a náhradní díly se vztahuje plná záruka a technická podpora (montáž, servis, pozáruční servis).

Převodovky TSA tvoří 9 typů čelních kuželových a kuželočelních převodovek, v čtyřech resp. šesti velikostech. Tyto převodovky jsou konstruované stavebnicovým způsobem, což umožňuje sestavovat různé další provedení při zachovaní daných osových vzdáleností a převodů podle typizované řady. Čelní evolventní ozubení je šikmé, korigované, kuželové soukolí jsou vyráběné s ozubením OERLIKON- ELOID-N.

Tato typová řada převodovek je založená na šnekovém soukolí, konstruovaná modulárním systémem. Díky tomu je možné používat převodovku se šnekovou nebo čelní předlohou.  Tyto typové řady převodovek jsou používané v podobných aplikacích jako převodovky TSA, využívající výhodu šnekového převodu - tichý chod a při vyšším převodě samosvornost.

Tato typová řada převodovek je založená na šnekovém soukolí, konstruovaná modulárním systémem. Díky tomu je možné používat převodovku se šnekovou nebo čelní předlohou.  Tyto typové řady převodovek jsou používané v podobných aplikacích jako převodovky TSA, využívající výhodu šnekového převodu - tichý chod a při vyšším převodě samosvornost.

EP 1 a EP 41 - jednostupňová planetová převodovka

EP 5 - jedno/dvojstupňová planetová převodovka

EP 4, EP 6 a EP 7 - dvojstupňové planetové převodovky , a trojstupňová planetová převodovka.

Jsou to kompaktní pohony, vytvořené spojením planetové převodovky a elektromotoru.

Podle požadavku zákazníka je možné dodávat planetové převodovky s úpravami:

- jiný elektromotor

- jiné provedení připojovací příruby

- provedení bez elektromotoru

Konstrukce čelních a kuželočelních převodovek je přizpůsobená do těžkých podmínek práce a výbušného prostředí, jako jsou například v dolech, energetice což spĺňují odlitky tělesa a víka skříně, tepelně zpracované hřídele a ozubení, ložiska a labyrintové těsnění kombinované s gumovými těsněními, dodávanými od renomovaných firem. 

Převodovky TSP a TSR se vyrábějí ve 2 velikostech (TSP,TSR-355; TSP,TSR-400) a 3 provedeních:
- dvojstupňová čelní převodovka TSP2
- trojstupňová čelní převodovka TSP3
- trojstupňová kuželočelní převodovka TSR3

Konstrukce čelních a kuželočelních převodovek je přizpůsobená do těžkých podmínek práce a výbušného prostředí, jako jsou například v dolech, energetice což spĺňují odlitky tělesa a víka skříně, tepelně zpracované hřídele a ozubení, ložiska a labyrintové těsnění kombinované s gumovými těsněními, dodávanými od renomovaných firem. 

Převodovky TSP a TSR se vyrábějí ve 2 velikostech (TSP,TSR-355; TSP,TSR-400) a 3 provedeních:
- dvojstupňová čelní převodovka TSP2
- trojstupňová čelní převodovka TSP3
- trojstupňová kuželočelní převodovka TSR3

Převodovky PM, PMC a PMK jsou určené pro přímý pohon bubnu autodomíchávače betonové směsi s užitkovým obsahem bubnu 6 – 16 m3. Buben nadstavby autodomíchávače je v aplikaci namontovaný na hnací přírubu převodovky, která prenáší kroutící moment z hydromotoru na buben autodomíchávače. Převodovka zároveň slouží na uložení přední části bubnu. Převodovky PM 51 jsou dodávané alternativně, s náhonem na vodní čerpadlo (označení .1) a bez náhonu na vodní čerpadlo (označení .2), přičemž při alternativě s náhonem na vodní čerpadlo jsou možné dvě vyhotovení: pravé - levé. Na pohon mohou být použity různé typy hydromotorů.

Převodovky typu PSB slouží pro pohon stacionárních betonárek. Vyráběné jsou v 5-tich velikostech: PSB 500, PSB 1000, PSB 1500, PSB 2500 a PSB 3000, podle objemu bubnu betonárky. Převodovky PSB 500 a 1000 jsou dvojstupňové planetové převodovky dodávané jako kompaktní celek s elektromotorem. Elektromotor je s převodovkou spojený přes přírubu, přičemž centrální kolo 1. stupně je nasazené přímo na hřídel elektromotoru. Převodovky PSB 1500, PSB 2500 a PSB 3000 jsou řešené jako dvojstupňové planetové převodovky s kuželovou předlohou. Na straně vstupního hřídele jsou opatřeny přírubou, umožňující připojení k elektromotoru přes kardan. Mimo standardních převodových poměrů je možné dodat různé nestandardní převodové poměry dle přání zákazníka.

Převodovky KCV jsou určeny pro pohon ventilátoru chladících věží.
Vyrábějí se v 4 velikostech a v různých převodech.:
- KCV6
- KCV8
- KCV10
- KCV12
Konstrukce převodovky umožňuje použití zvláštního příslušenství, podle přání zákazníka. Ozubení je speciálně tepelně zpracované. Do převodovek je integrovaný systém mazaní.

DBP 160

Navijak DBP-160 je zariadenie slúžiace na zdvíhanie a spúšťanie hornej plošiny vagóna na prepravu automobilov. Jeho hlavnou časťou je čelná prevodovka, na ktorej výstupnom hriadeli sú uchytené dva lanové bubny. Súčasťou navijaku je lamelová trecia brzda, ktorá zabezpečuje bezpečné zastavenie a zablokovanie bremena v ľubovoľnej polohe počas zdvihu alebo spúšťania. Navijak je ďalej vybavený trecou poistnou preklzovou spojkou, ktorá ho chráni pred preťažením a odstredivou poistkou (druhé istenie), ktorá zablokuje spúšťanie v prípade zlyhania poistnej preklzovej spojky.

Velkou skupinu tvoří nestandardní převodovky projektované a vyráběné podle požadavků zákazníka nebo výkresové dokumentace zákazníka.

Please reload

TSA 031
UCG
UZP
EP
TSP, TSR 355
TSP, TSR 400
PM
PSB
KCV
DBP 160
NESTANDARD
PŘEVODOVKY ZTS SABINOV - TSA 031, UCG, ...
bottom of page